17. helmikuuta 2014

Virkatut töppöset

Mun Ystävällä on To do -lista. Se on muistilista ideoista, jotka pitää toteuttaa. Sinne kerätään esim. blogisivujen linkkejä, joista löytyy jotain ihanaa tekemistä. Niitä tehdän kun iskee inspiraatio tai "sitten kun mulla on taas aikaa..."

Mä sain vilkaista Ystävän listaa. Mä löysin aarteen. Mulle iski himo. Himo kolkutteli mun mieltä koko ajan. Esteenä välittömään tekemiseen oli edellinen keskeneräinen työ. Se este oli voitettava. 

Nyt on esteet raivattu ja himo tyydytetty. Aaah! Ohje



Näistä piti tulla tossut mulle
mut ne sopivatkin jollekin muulle.
Mut ei se mua paljon haittaa
pitää koukkuun vauhtia laittaa.
Mä kohta vielä näytän sulle
et osaan tehdä tossut mulle.
Ne jonain päivänä on valmiit jalkaan
voi silloin uusi idea alkaa, uusi idea alkaa... aah!
(Sini Sabotage / Levikset repee)

2 kommenttia:

  1. Anonyymi6/3/14 22:21

    Ne on niin hienot!! Ehkä mun ei nyt tarvii tehdä niitä ;)

    -Ystävä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rakas Ystävä, onko meillä siis yhteinen To Do -lista ;) Suosittelen kuitenkin töppösten virkkausta, koska ne on niin ihanat (ja todella helpot)!

      Poista