19. elokuuta 2013

Eka teksti

En todellakaan tiedä mitä olen tekemässä, mutta halu kokeilla jotain uutta saa minut jälleen toimimaan. Jännää, oma blogi! 

Taustakuvat check, fontit check, värisävyt check... Eka teksti... kohta check!

Ekan tekstin pitäisi olla tajuntaa räjäyttävä, näppärästi sanailtu ja sisältää oivalluksia tai vinkkejä, joita muut haluavat lukea ja ehkä jopa itse kokeilla. No sellaista tuskin on tarjolla, sorry!

Eka teksti(kokeilu) syntyy nyt pikavauhdilla kun mies on töissä (muuten, en ole uskaltanut kertoa hänelle vielä tästä uudesta harrastuksesta), vanhempi lapsi on tarhassa ja pienokainen nukkuu vaunuissa suloista päiväuntaan. Toisin sanoen Mun omalla ajalla. Kotiäidin omalla ajalla kuuluisi varmaan oppikirjojen mukaan siivota, tehdä ruokaa, pestä pyykkiä tai valmistella jotain tulevaa tapahtumaa. Mun oma aika koostuu kuitenkin jostain ihan muusta. Virkkausta, värkkäystä, skräppäystä, kudontaa, lukemista, ideoiden etsintää, helmeilyä, facebookkii, ystävii ja nyt uudempana bloggailuu (?). Huono kotiäiti, ehkäpä, mutta mieleltäni erittäin virkeä! 

Tän blogin idea on muun muassa "esitellä" noita omalla ajalla värkättyjä juttuja. Ajatuksena on, omat jutut tulee julkisiksi ja niistä tulee myös muiden juttuja. Eli ideana on tuottaa muille ideoita. Great! 

Blogi-idea sai alkunsa halusta jakaa omat "ylpeyden aiheet" muiden ihmisten kanssa, ei niinkään ylimääräisestä ajasta. Olen niin monesti löytänyt ihania blogeja selaamalla uusia raikkaita ideoita omiin tekeleihini, joten ajattelin, että jos pystyn tätä samaa iloa tuottamaan toiselle, edes yhdelle, on blogini omissa silmissäni menestys! 

Eka teksti ei kuitenkaan sisällä vielä näytettä tulevasta, vaan sen tarkoituksena on lähinnä saada lukijan mielenkiinto herämään ja odottamaan seuraavaa ja seuraavaa juttua. Hah!

Katsotaan siis mitä tästä tulee, kun alan ymmärtää tämän lajin hienouksia ja kun minulle selviää mihin olen ryhtynyt.

Eka teksti, check!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti